שבתות חתן אירוח בירושלים

ארגון אירוע שבת חתן בירושלים הוא משימה לא קלה. מעבר להתרגשות הרבה שבטח אתם, החתן והכלה חווים, יש המון דברים שצריך לטפל בהם על מנת לתכנן ולהוציא לפעול את האירוע המושלם בשבילכם. אם אתם מרגישים שאתם קורעים תחת העומס וצריכים קצת עזרה: תנו לנו להושיט לכם יד. באתר שלנו תוכלו למצוא את המקומות המובילים בירושלים והסביבה לחגיגת שבת חתן שיגרמו לכם להרגיש הכי מיוחדים שיש. צוות האתר שלנו עבד קשה בכדי לאתר עבורכם את המקומות הטובים והמומלצים ביותר שיעניקו לכם תמורה גבוה בעבור הכסף שתשקיעו במקום. בנוסף, תוכלו לקרוא ביקורות של אנשים אחרים אשר קיימו את שבת החתן שלהם במקומות השונים ולשמוע לדעתם. אז מה אתם אומרים? מוכנים להוריד לעצמכם משימה אחת מהראש? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להמשיך ולגלול ממש כאן!

בית הברכה - גוש עציון
בית הברכה, מתחם קסום לאירועי חתונה ושבתות חתן בגוש עציון, מזמין אתכם ליהנות מחוויית אירוח מרגשת מול נופי בראשית.
מלון גני ירושלים - ירושלים
072-3308940
גני ירושלים, מלון לאירועים בירושלים, מזמין גם אתכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לקיום אירועי חתונה ושבתות חתן באווירה חמה, משפחתית ומפנקת.
אחוזת דופלט - רמת בית שמש
מיועד לציבור הדתי
אחוזת דופלט, וילה לשבת חתן לחתונה ברמת בית שמש, מאפשרת גם לכם ליהנות מחוויית אירוח חלומית ומפנקת לאורך כל השבת.
ישיבת כוכב השחר - כוכב השחר
072-3307214
ישיבת כוכב השחר מזמינה אתכם ליהנות ממתחם אירוח פסטורלי ומיוחד המותאם לאירוח אירועי שבת חתן לחתונה.
מתחם לשבת חתן בעמק האלה (אזור בית שמש)
מתאים לציבור הדתי / חרדי
עד 40
מתחם אירוח בעמק האלה, הסמוך לבית שמש, מזמין אתכם ליהנות מהמקום הכי מיוחד לאירועי שבת חתן במסגרת חגיגות החתונה.
וילה בהר - הר שמואל (אזור ירושלים)
072-3319040
וילה בהר, מתחם אירוח לשבת חתן לחתונה בהר שמואל, מזמין אתכם ליהנות ממקום פסטורלי, מיוחד ומפנק לחוויית שבת מושלמת.
כפר הנופש - בית חורון
כפר הנופש בית חורון, מתחם לשבתות חתן לחתונה, מזמין אתכם ליהנות מחוויית אירוח קסומה באווירה מפנקת מול נוף פסטורלי במיוחד.
אחוזת כרם יהודה - מושב תירוש
מחפשים מקום מיוחד לחגוג בו חתונה קטנה או אירוע שבת חתן? מוזמנים לחגוג איתנו באחוזת כרם יהונתן וליהנות ממתחם אירוח יוקרתי ומפנק.
מלון בת שבע - ירושלים
072-3304497
מלון בת שבע, מלון בוטיק במרכז ירושלים, מאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לאירוח אירועי חתונה ואירועי שבת חתן לחתונה.
אנ"א - רשת אכסניות ישראליות לשבת חתן
אנ"א, רשת האכסניות של ישראל, מזמינה גם אתכן, משפחות יקרות, ליהנות מחוויית אירוח כיפית ומיוחדת במסגרת אירועי שבת חתן לחתונה.
מלון רמדה - ירושלים
2400 ש"ח לחדר זוגי
רמדה ירושלים, מלון בעיצוב אלגנטי המציע לכם חוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר, מזמין אתכם ליהנות מפתרונות אירוח לאירועי שבת חתן וחתונות.
אכסניית בית שמש
אכסניית בית שמש הממוקמת בלב אזור פסטורלי בעיר, מזמינה אתכם ליהנות מהמקום המושלם לאירועי שבת חתן לחתונה. כנסו, התרשמו ובואו להתארח.
בית וגן - ירושלים
החל מ- 1500 ש"ח לזוג
072-3315572
בית הארחה בית וגן, מלון לחתונות ושבתות חתן בירושלים, מזמין אתכם ליהנות מהמוקם המושלם לאירועי חתונה ושבתות חתן. הכנסו והתרשמו.
דרנה וילות - אזור בית שמש
אחוזת דרנה, מתחם וילות לאירועים באזור בית שמש, מזמינים אתכם ליהנות מחוויית אירוח קסומה ומרגשת לאורך כל השבת במסגרת שבתות חתן לחתונה.
מלון רימונים שני - ירושלים
החל מ- 1500 ש"ח לחדר זוג
רימונים שני, מלון לשבת חתן לחתונה בירושלים, מזמין גם אתכן, משפחות יקרות, ליהנות מחוויית אירוח מושלמת ומיוחדת לאורך כל השבת.
מלון וורט VERT -  ירושלים
וורט ירושלים, מלון לחתונה ואירועי שבת חתן בירושלים, מזמין גם אתכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה כל הדרך לאירוע.
מלון אלדן - ירושלים
אין בית כנסת במלון
אלדן, מלון לשבת חתן וחתונה קטנה בירושלים, מזמין אתכם, ליהנות מחוויית אירוח קסומה ומרגשת, מול נופיה הקסומים של העיר.
וילה לשבת חתן מצודת ציון - תירוש
073-7836276
עד 70
וילה מצודת ציון, וילת אירוח מפנקת לאירועי שבת חתן חתונה במושב הדתי תירוש, מזמינה אתכם לחוויית אירוח מהסרטים לאורך כל השבת.
צימרים לשבת חתן פנינת הכפר - תרום
072-3319698
פנינת הכפר, מתחם נופש כפרי ביישוב תרום הסמוך לבית שמש, מזמין אתכם ליהנות מחווית אירוח של אירועי שבת חתן לחתונה.
קייטרינג לשבת חתן
072-2136773
מתחתנים או חוגגים בר מצווה ומחפשים אחר שירותי קייטרינג לאירועי שבת חתן? זה הזמן להכיר את שירותי הקייטרינג של החברות המובילות ביותר בישראל.
מלון ירוק בהר - שורש (הרי ירושלים)
עד 60
ירוק בהר, מלון פסטורלי לשבתות חתונה לחתונה במושב שורש, מאפשר גם לכם ליהנות מחוויית אירוח משפחתית ומפנקת לאורך כל השבת.
מלון Dhotel  - מעלה אדומים
072-3310823
Dhotel, מלון בוטיק במעלה אדומים, מזמין אתכם ליהנות מהמקום המושלם לאירוח אירועי שבת חתן לחתונה. כנסו, התרשמו וגם אתם תתאהבו.
עומדים להתחיל ולתכנן אירוע שבת חתן בירושלים? מעולה, רק חשוב שתדעו שהתחרות במקום היא רבה. בעיר פועלים המון מקומות שישמחו לארח אתכם באחד הימים השמחים והמיוחדים בחייכם, אז איך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה? בשביל לעשות לכם קצת סדר, הכנו לכם רשימה של המקומות והאזורים הפופולאריים ביותר בירושלים לחגיגת שבת חתן בשנים האחרונות.

שבת חתן בירושלים בבתי מלון
אחד המקומות הקלאסיים ביותר לציון שבת חתן בירושלים או בכל מקום אחר הוא בית מלון, ולשמחתנו ירושלים מלאה בכאלו. לא תתקשו למצוא באתר שלנו מגוון בתי מלון שישמחו לארח אתכם ואת הקרובים לכם, בין אם רק לאירוע עצמו או גם ללינה בימים הקודמים לו.

שבת חתן בירושלים – הר הצופים
הר הצופים הוא מקום בעל המון משמעות עבור כל ישראלי, אז מדוע לא לקיים את שבת החתן שלכם בקרבתו? בקרבת הר הצופים תוכלו למצוא מספר מקומות אירוח מיוחדים ומוקפדים, אשר מארחים עשרות שבתות חתן מדי שנה וישמחו לשמש בית גם עבור החגיגה שלכם.

שבת חתן בירושלים – הרובע היהודי
ציון שבת חתן ברובע היהודי בירושלים יכולה להביא איתה אווירה מיוחדת לאירוע שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. תוכלו לשלב סיור קצר ברובע לפני / אחרי החגיגה עצמה, להתחבר לשורשים היהודים שבכם ולהעניק לעצמכם נופך מקודש נוסף ליום הזה.

שבת חתן בבתי הארחה בירושלים
אולי אתם מרימים גבה עכשיו, אבל דעו כי זוגות רבים בוחרים לציין את שבת החתן שלאחר החתונה בבתי הארחה שונים בעיר, ויש לכך סיבה מעולה, בעיקר אם החתונה שלכם מתרחשת גם בעיר והאורחים שלכם שומרי שבת- כך תוכלו להעניק לאורחים מקום לינה איכותי, שלא ידרוש מהם לנסוע ולגמוע מרחקים ארוכים בכדי לציין אתכם שבת חתן מרגש.