מקומות לחתונה קטנה בחיפה
מחפשים מקומות לחתונה קטנה בחיפה ? הגעתם למקום הנכון! באתר חתונה קטנה תמצאו מגוון מתחמים לחתונה קטנה בחיפה. חתונות קטנות הן טרנד שהולך וצובר פופולאריות יותר ויותר בקרוב זוגות צעירים בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, ניתן למצוא הרבה מאוד מקומות בהם תוכלו לחגוג חתונה קטנה בחיפה. בין אם אתם מעוניינים לחגוג את החתונה שלכם באולם אירועים, בגן אירועים או במסעדה, בפורטל חתונה קטנה תוכלו למצוא מגוון רחב של אופציות. השוואה מהירה וקלה בין בתי העסק השונים, תוכל לסייע לכם להגיע להחלטה הטובה ביותר בנוגע לבחירת מקום לצורך חתונה קטנה בחיפה.
ביסטרו דה כרמל - חתונה בזכרון יעקב
עד 250
4.5
ביסטרו דה כרמל, אולם בוטיק לחתונה בזיכרון יעקב, מאפשר לכם ליהנות מאווירת אירוח קסומה ומיוחדת ההופכת כל אירוע חתונה לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת.
אולמי גארדן - חיפה
072-3308450
אולמי גארדן, מתחם אירועים בלוקיישן הכי מיוחד בחיפה, מזמין תכם ליהנות מאירועי חתונה קסומה מול הים באווירה צעירה ואלגנטית.
גלריה 279 - חיפה
מתחם עם מרחב מוגן
052-9120500
עד 259
4.5
כל אחד מחפש משהו מיוחד עבור החתונה, וזה מה שתמצאו כאן אצלנו. אם אתם מחפשים מקום מיוחד לחתונות בחיפה, גלריה 279 היא התשובה.
ברוניתא - חתונה קטנה בזכרון יעקב
072-3312829
עד 120
ברוניתא, מסעדה ישראלית לאירועים בזיכרון יעקב, מזמינהאתכם ליהנות מאירועי חתונה אינטימיים ומרגשים, בתוך חצר ציורי הממוקמת במבנה היסטורי ומשוחזר.
בית המוכתר אירועים - זכרון יעקב
עד 200
בית המוכתר, מתחם בוטיק לחתונות בזיכרון יעקב, מזמין גם אתכם ליהנות מחוויית אירוח מושקעת עם המון הקפדה על הפרטים הקטנים.
מסעדת בני הדייג - חדרה
החל מ- 230 ש"ח לאדם
עד 250
בני הדייג, מסעדה לחתונות מול הים בחדרה, מאפשרת גם לכם להגשים את החלום ולקיים אירוע חתונה מול נוף ים ושקיעה מרגשת. כנסו והתרשמו
קדמה - פארק אלונה
072-3308691
קדמה, מתחם לאירועי בוטיק הממוקם בלב שמורת טבע מול עמק אלונה שבאזור זכרון יעקב- בנימינה, מזמין אתכם ליהנת מאירועי חתונה קטנה בטבע.
אליטה ELITA אירועי בוטיק - אור עקיבא
072-3316259
עד 180
5
אליטה, אולם בוטיק לאירועים באור עקיבא, מזמין גם אתכם ליהנות ממתחם אירוח מפנק לאירועי חתונה קטנה עד 180 משתתפים באווירה אינטימית, רומנטית ומפנקת.
עתיקה - קרית ביאליק
052-9120503
עד 100
עתיקה, מסעדה לאירועי חתונה קטנה בקרית ביאליק, מאפשר גם לכם ליהנות מאווירת אירוח חמה ואותנטית בדרך לאירוע חתונה בלתי נשכח.
אלמוג אירועים - חיפה
072-3306234
4
באלמוג אירועים תופתעו, תתרגשו ותהנו מאירוע של פעם בחיים!
יאמס Yamas - אירועים קסומים מול הים - חוף דור
עד 200
4.5
יאמס, המקום לחתונה מול הים, בשילוב של נוף קסום, אווירה אינטימית ומרעננת, שירות מקצועי ואוכל טוב.
אלמא מלון ומרכז אמנויות  - זכרון יעקב
072-3315595
4.5
אלמא, מלון יוקרה ומרכז לאומנויות בזיכרון יעקב, מזמין אתכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות אירוח לאירועי חתונה בסדרי גודל שונים.
קיסר ים - קיסריה
למרגלות חוף ימה של קיסריה, בתוך מבנה היסטורי הצופה לנוף עוצר נשימה ואל מול כחול של ים וכתום של שקיעה רומנטית, ממתין גם לכם בית האירועים קיסר ים - המקום המושלם לקיום אירועי חתונה.
מטעים - גני רמת הנדיב - זיכרון יעקב
מטעים, מתחם קסום לאירועי חתונה ברמת הנדיב – זיכרון יעקב, מזמין אתכם ליהנות מכל היתרונות ההופכים כל אירוע לבלתי נשכח.
ימה - בית אירועים על הים - חיפה
072-3303247
ימה, בית לאירועים מול הים בחיפה, מזמין גם אתכם ליהנות מהלוקיישן הכי מרענן לאירוע החתונה עליו אתם חולמים. כנסו, התרשמו ודברו איתנו.
סיאל CIEL (כינורות) - חיפה
072-3315219
סיאל, גן ואולם אירועים לחתונות בחיפה, מזמין אתכם ליהנות מחוויית אירוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף האירוח והאירועים. הכנסו, התרשמו ובואו לחגוג איתנו.
מלון עדן אין - זכרון יעקב
072-3316775
עדן אין, מלון לשבת חתן בזכרון יעקב, מזמין אתכם ליהנות מכל מה שטוב במסגרת חוויית אירוח מפנקת לאורך כל השבת.
טרומפטה - חיפה
072-3313560
עד 150
4
טרומפטה, אולם בוטיק לאירועים בחיפה, מאפשר גם לכם ליהנות מהמקום הנכון לאירוח אירועי חתונה קטנה לקהל של עד 150 משתתפים.
חיפה והסביבה, המשתרעת מהכרמל ועד לזכרון יעקב, מציעה מגוון רחב של אפשרויות לחתונות קטנות ואינטימיות. עם נופים קסומים של הים התיכון, גנים ירוקים וארכיטקטורה מרהיבה, אזור זה מספק את הקסם והייחודיות הדרושים לכל זוג המבקש לחגוג את יום חייהם בסגנון ייחודי. בין אם בחופי הים הפתוחים, בגנים המתפרצים של הכרמל, או באזורים הכפריים וההיסטוריים של זכרון יעקב והקריות, כל מקום מציע חוויה ייחודית. וילות יוקרתיות, מסעדות עם נופים עוצרי נשימה, יקבים ואף אולמות קטנים – כל אלה ועוד, מזמינים זוגות לחוויה חתונה לא שגרתית, מלאת קסם ורומנטיקה.

מקומות מגוונים לחתונות קטנות בחיפה
אולמות אירועים: באולמות אירועים בחיפה תוכלו למצוא חללים אינטימיים ומעוצבים בקפידה, רבים מהם עם נופים פנורמיים לים או להר הכרמל. הם מתאימים לזוגות המחפשים חתונה קטנה אך אלגנטית, עם דגש על סטייל ואיכות.
מסעדות: מסעדות בחיפה מציעות לזוגות חוויה קולינרית בלתי נשכחת. תוכלו למצוא מסעדות גורמה עם נופים מרהיבים לים, אווירה רומנטית ומנות מושקעות, אשר מושלמות לחתונה אינטימית ומרגשת.
מקומות מיוחדים לחתונה בטבע: חיפה מציעה מקומות מיוחדים בטבע, כגון פארקים ירוקים וגנים פורחים, המתאימים לזוגות הרוצים לחגוג את יום חייהם באווירה פסטורלית ושלווה, כולל טקס חופה תחת שמיים פתוחים.
גגות לחתונה: גגות בחיפה מציעים אווירה עירונית עם נוף מרהיב של העיר והים. הם אידיאליים לזוגות המעוניינים באירוע מודרני, עם נגיעת יוקרה וסגנון.
וילות לאירועים: וילות בחיפה מציעות חוויה יוקרתית ופרטית, עם חצרות יפהפיות ונוף לים או להר. הן מתאימות לזוגות הרוצים לחגוג את החתונה שלהם באווירה פרטית ומפנקת.
בתי כנסת לחתונה: בתי כנסת היסטוריים ומרשימים בחיפה מציעים לזוגות המחפשים חתונה מסורתית ומרוממת, אווירה קדושה ומרגשת עם ארכיטקטורה ייחודית.
יקבים לחתונה בחיפה והכרמל: יקבים באזור הכרמל מציעים אווירה כפרית ורומנטית, מתאימים לחתונות קטנות באווירה אינטימית עם נגיעות של איכות וטעם.
מקומות מול הים: מקומות אלה מציעים נוף עוצר נשימה לים התיכון, והם אידיאליים לזוגות המעוניינים בחתונה רומנטית על רקע השקיעה וצלילי הגלים.
בריכות לאירועים: מתחמים עם בריכות מציעים חוויה מרעננת ומושלמת לזוגות הרוצים אירוע קיצי ומהנה, עם אופציה למסיבת בריכה מיוחדת.
מלונות בחיפה והכרמל: מלונות מובילים המציעים שירות חמש כוכבים ואולמות מרווחים, כולל אפשרויות לינה לאורחים לאחר האירוע.
גני אירועים: גני אירועים ירוקים ופתוחים, מתאימים לחתונות חיצוניות באווירה קסומה, ומציעים מקום לטקס וחגיגה מוקפת טבע.

אזור חיפה והכרמל מציע מגוון רחב של אפשרויות מרהיבות לחתונות קטנות, המאפשרות לכל זוג להפוך את יום חייהם לחוויה בלתי נשכחת. בין אולמות אירועים מעוצבים, מסעדות גורמה עם נופים עוצרי נשימה, וילות פרטיות וגגות עירוניים, עד למקומות מיוחדים בטבע, בתי כנסת, יקבים, בריכות ומלונות, כל אחד יכול למצוא את המקום המושלם לחגיגה האישית שלו. האזור מציע גם נגישות נוחה, חניות רבות ואווירה ייחודית שמתאימה לכל סגנון חתונה. מוזמנים לבקר באתר "חתונה קטנה" ולחפש את המקום המושלם לחתונתכם, שישלב בין יופי, סגנון ואיכות, ויהפוך את יום החתונה שלכם לחוויה חלומית.